FORTFARANDE


Så länge bilden ovan klär min CC-login så kommer jag inte att leva. Det vill säga inte vara speciellt aktiv. Det finns dock en risk för att min hotmail kollapsar. Finns det någon gräns på antalet login/dag? Då är det illa. Så länge den där bilden visas, känner jag mig lite..tom. Det känns konstigt. Tungt. För att lugna mina föräldrar jag ska börja leta utbildningar till vårstarten. Bara för att. "Ifall" att jag inte skulle komma iväg. Dom kan inte acceptera att jag ska till usa. Om jag så måste vänta 6 månader. Någon gång kommer jag iväg. Det är mitt öde.

Fram tills dess ska jag njuta av boken som ligger intill mig. Jag ska läsa boken och se hur pass mycket den skiljer sig ifrån filmen. Dear John. Fin film. Riktigt fin film. Jag undrar hur boken är. Hitills. Som filmen. Underbar.  

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0