3 feb

Jag har suttit och stirrat på datorskärmen i närmare 3 timmar.
Trots det överstående har jag inte skrivit mer än en mening.
Jag har alldeles för mycket att plugga.
Jag lägger ner alldeles för lite tid på att få detta överstruket.
Jag måste fortsätta tänka i mina ekonomiska banor (försöka).
Jag tittar hellre på topmodel som börjar om 25 minuter.
Jag är hungrig men inte sugen på mat/smörgås/yoghurt.
Jag vet inte om jag ska äta eller inte.
Jag är megatrött och vill inget annat än att sova.
Jag måste inse att det är nu det gäller. Imorgon kan allting vara försent.
Jag ska fika på fredag.
Jag ska träffa tjejerna på lördag. Melodifestivalen.
Jag är inne i en personlighetssvaka när det gäller mitt sötsug.
Jag har icke-sötsugs-tabletter men är värdelös på att använda dom.
Jag har börjat knapra uppiggningspiller, i hopp om att jag ska bli piggare.
Jag hatar sj. Speciellt under vintertiden.
Jag hatar att det är snöstorm och hundra minusgrader utanför.
Jag vill ha studenten och jag vill ha sommar.
Jag vill gå i mina converse och mina tunna kläder.
Jag vill klippa mig. Behöver klippa mig. Vågar inte klippa mig.
Jag behöver vinna på lotto - kläder, utlandsresa m.m
Jag vill ha en egen lägenhet.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0