i dreamed a dream

Jag avlutar min dag här. Jag är en hårddisk rikare och nu är både min dator och jag tillbaka till lugnet. Jag har haft en toppen dag och jag verkligen helheten med födelsedagar. Inte endast presenterna, utan alla saker som hör till en födelsedag. Nu är jag ett år äldre (nehe?) och redo för vuxenvärlden. Kanske inte men jag försöker iallafall. Jag tar ett steg tillbaka från vuxenvärlden när jag ikväll inleder ytterligare ett tittande av tvserie. Jag ska ge den en chans. Imorgon bär det visst av till hufudstaden för lite geografichill. Pengarna och presentkortet från dagen får nog följa med. Utifall att vi skulle få lite fritid. Och nej, jag ska inte bränna allting. Försöka. Iallafall.

Jag tackar för mig och för alla fina gratulationer ♥

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0