Skoldagbok 2002-2003

Jag hittade världens äldsta skoldagbok.

Epostadress: [email protected]
Såhär är jag: 12, tjej som gillar hästar, mina BK (antar att jag menade bästakompisar) och killar.
Min högsta dröm: att få en egen häst eller hund eller att få simma med delfiner
Intressen: Rida, killar, kompisar
Favoritmat/kläder/färg: Tacos, jeans / braselbyxor (menade jag prassel..?), lila och rosa.
Älsklingshäst: Karlsson, Delicato, Cloudiuz.
Bästa vän: Marre, Carro, Emelie, Johanna
Framtidsplaner: Vetränär
Hobbies: Rida m.m
Favoritämne: Matte (!!!!!!), slöjd
Värsta ämne: SO, NO
Idoler: Britney, Gleasias (menade jag Enrique?)
Bästa låten: I'am sorry mama, emenem.
Jag gillar: Hästar
Det bästa jag vet: Att få rida
Det värsta jag vet: Att inte få rida

Övriga kommentarer i dagboken:
- Jag är kär i vasse. puss
- Jag är ihop med vasse.
- Vasse gjorde slut :(
- Nix + Becka = Bästisar 4 ever (Nix:Johanna)
- "Hej Becka, du är en shysst polare som jag gärna skulle vilja vara halvbästis med.
Kan vi vara det? Kram Emelie.

Haha. Jag hade precis fyllt 12 , bodde i Stockholm, hade världens finaste klass och tillbringade varenda
lediga minut i stallet. Jag bråkade med en person ena dagen, var bästis med personen andra dagen.
Och halsbästis? Vad tusan menas med det? Vi bytte bästisar hela tiden, jag och tjejerna. Däremot
kunde man ju inte ha mer än en bästis åt gången, därav halvbästis antar jag väll? Haha. Herregud!

Jag ska sätta mig ner tillsammans med gamla fotoalbum imorgon och scanna in massa bilder.
Jag kan tänka mig att det finns riktigt härliga bilder från den tidiga ungdomen, HA.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0