HAPPY NEW YEAR/2010

Årets nyårsfirande blev toppen. Helmysigt med tjejmiddag, plockmat, dricka och musik. Vi hamnade på stan, i branthovda och så i bjurhovda. Imorse var det delade känslor och det var skönt att få kliva in i duschen när man kom hem. Jag tackar tjejerna för en urtrevlig kväll.

Just nu har jag ätit alldeles för många ostbågar, jag har nackspärr och funderar även på om jag har feber. Jag är megatrött och känner väll att året hade kunna haft en bättre start. Tillexempel på lite shopping, men dessa planer far i krasch så fort jag insåg min belopp på kontot, då var det inte lika suget att shoppa längre. Imorgon ska jag sova, sova och sova.

Detta år ska jag; Seriöst påbörja min ansökan, få den inskickad, utnyttja mitt gymkort en aning mer, lära mig att snåla och vara rädd om min ekonomi, äta betydligt mindre socker, ta mitt körkort, plugga som en tok, få upp de betyg jag vill, gå på studentbal och framför allt; ta studenten och åka till usa.

Just nu vill jag ingenting hellre än att ligga på någon strand i Thailand, slänga på mig någon strandklänning, dricka nypressade juicer, njuta av solen och ha det härligt med någon jag tycker om.

Ner mer kylan.
Gott nytt år mina vänner.










Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0