I got my angel now

För ett år sedan bodde jag i min flanellskjorta och min vita stickade mössa. Idag bor jag i min morgonrock, mina pyjamasbyxor och duntofflorna. Ett litet bevis på den latgris jag verkligen har gått och blivit. Men jag ska ändra på detta från och med nästa vecka. När jag tar studenten kan jag lika gärna vara helt slut och känna att jag har presterat så bra som möjligt, istället för att vara lugn och veta att jag hade kunnat gjort saker och ting bättre.

En promenad blev det inte imorse heller, känns så där när termometern visar närmare 20 minusgrader redan klockan 9. 28 minusgrader var det i bilen på väg hem från pappas jobb. Jag har idag blivit ett x-antal hundralappar fattigare, 5 tröjor, 1 halsband och en brosch rikare. Men det behövdes och ingen av tröjorna kostade över 100lappen. Vilka kap. Ibland har man tur minsann.

Om precis en timme går tåget till Västerås. Jag ska nämligen hem till Cornelia för lite tjejmys med film och varm choklad (hoppas jag). Vad tar jag med mig? Jo, pyjamasbyxorna och duntofflorna. Morgonrocken lämnar jag nog hemma.

Cornelia har skaffat sig en fotoblogg och Jessica börjar sakta men säkert publicera sina fina bilder på sin blogg. Jag är mycket nöjd. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Jossan - kossan ;)

Haha, bra att du är nöjd då (: <3

2010-01-08 @ 12:07:03

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0