Swedish/English

Matching sheet, Application form och childcare reference. Ansökan är minsann inte enkel och jag är inte halvvägs med att bli klar med den. Däremot är all text om mig själv i skriven, med byerts. Har tagit med hela kvällen och nu återstår det endast att fylla i detta med en bläckpenna. Blir det kladdigt kommer jag seriöst att bli ledsen, för då måste jag beställa en ny ansökan och skriva om allt (vilket jobb!). Jag insåg nyss att 20 minuter av Paradise Hotell redan har pågått och nu hoppas jag verkligen att avsnitten publiceras på internet strax efter deras slut. Annars har jag missat två värdefulla (?) avsnitt.

Imorgon väntar en långpromenad med mamma och sedan en dag i Eskilstuna för lite shopping. Familjen åker till fjällen på söndag och då väntar en hel vecka hemma själv. Dagarna kommer bli hur sköna som helst, dock kommer de flesta nätter förmodligen att bli halvt sömnlösa, då jag verkligen inte tycker om att sova i huset själv. Hej lampor och radio! Det väntar då en utgång som jag hoppas att mina vänner inte har glömt bort. Denna gång hamnar vi förmodligen i Eskilstuna för att även prova på deras dansgolv.

Bläckpennan väntar!
Ciao.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0