Jag har aldrig vart så svag för någon som jag var för dig

Jag var hemma elva. Jag gick upp tidigt. Åkte in, tränade och åkte hem. Det kändes bra på något sätt. Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma. Jag missar trots allt två lektioner idag. Så någonting behöver jag göra. Naturkunskap vs. Näringslära. Näringsläran är roligare, men svårare. Dock har jag prov. Måste göra näringsläran. Jag ska äta nudlar. Om solen bestämmer sig för att lysa ett par timmar till så förflyttar jag mig ut i solen, tillsammans med böckerna. Jag tog bilen till ica och inhandlade lunchen. Fan vad jag älskar att ha körkort.

och att jag fått jobb. Jag har jobb. Jag ska äntligen få spendera ett par veckor i sommar tillsammans med de yngre den här gången. Äldrevården är jag en aning trött på.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0