say what you need to say

             
Nej dra mig baklänges så tråkigt jag har det. Jag blir skyldig er pengar om ni på allvar kan kolla på bilden och inte gäspa. Omöjligt. Ikväll får jag guldmedalj i gäspning. Jag kan inte sluta. Och det allra värsta, jag har ingen som helst anledning att gå och lägga mig. Förmodligen är det därför jag fortfarande sitter här. Jag har inga planer inför morgondagen (inget ovanligt). Det finns de dagar som man kan ta det lugnt på. Och så finns det dom dagar när man aldrig i sitt liv har känt sig så rastlös som just precis då. Söndagar är en dag man kan ta det lugnt på, utan dåligt samvete. Måndagar och resterande vardagar har en tendens att blir så fruktansvärt tråkigt när man gör...ingenting. Jag klagar, samtidigt som jag inte klagar. Humöret varierar för var dag. Men en sak är då solklar, jag är sjukt tacksam för dom vardagar när jag faktiskt har någonting inplanerat.

den akustiska versionen på what's the point och ytterligare en gäspning.

 


Kommentarer
Postat av: BOOBIE

hihi, jag lyssnar på exakt samma låt och samma version gång på gång :D



och bara för att jag vet hur jävla jobbigt det är att ha det så där tråkigt är jag lätt på, på att träffas någon dag nu i veckan. Bara dra en fika, snacka lite skit och inte vet jag, skratta lite?

2010-09-13 @ 14:42:24
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0