Sept. 7, 2010

Någon bad mig att uppdatera min blogg. Jag har egentligen inte som helst lust. Jag är inne i en ordentlig svacka. Allt med usa får en inte att må bättre. Jag skrattar när jag tänker efter. Åka iväg i september. Inte en chans. Samtidigt blir jag så himla ledsen. Det här är det jag vill göra. Jag har velat gjort det här så pass länge och tanken om att inte åka iväg förstör mig. Jag vill inte ha en plan B. Jag vill inte göra något annat. Jag kan inte förklara hur gärna jag vill åka. Därför vill jag inte uppdatera min blogg. Därför vill jag inte göra någonting annat.  

Kommentarer
Postat av: boobie

även fast jag är väldigt glad över att du fortfarande är hemma så kan jag inte säga något annat än, håll ut! Dom hittar en familj åt dig också snart ska du se :)

2010-09-07 @ 23:33:59
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0