090807-090810

















fredagen bjöd på partaj
lördagen med bad och wii
moa och bobby, wii, paddling
det bjöds på kalas hos kusinerna
pappa är....ful?
världens finaste mamma
lilla mormor
& kvällens underhållning, PACKNING!

Jag tror nästan att jag fått ner de jag vill ha ner. Förutom alvedon, lite hygienprylar och saker som jag bara kan få ner precis innan jag åker. Jag förstår inte riktigt. Väskan är ju...inte full? Knappt i närheten. Även fast jag har med mig närmare 10 klänningar/långa tshirtar, ett flertalet vanliga tshirtar, linnen, shorts, 4 par skor, stor väska, fullproppad neccesär och en rätt så stor handduk. Väskan var bättre än jag trodde. Och den är större än den ser ut, så Cornelia inte får panik och tror att min väska är miniliten, för det är den inte. Den är lagom. Just nu vill jag sova fram till ungefär 12 på onsdagen. Så jag kan fixa lite, äta, säga hejdå till syskon och mamma, få skjuts in av pappa (förhoppningsvis) till Cornelia, somna tidigt (försöka), vakna vid 02.00, ta taxin till busscentralen, hoppa på swebus, anlända till arlanda, springa runt, vara nervös, inte veta vart vi ska, springa ut och in ur taxfreen, skratta, hoppa, vara allmänt tokiga och störa allt annat folk, kliva på planet, känna suget, känna farten, lyftet. Jag har inte flygit på 2 år. Helt otroligt. Inte okej. Ändring blir det. För om 2 månader står jag där igen, på arlanda, på väg till Ghana. Kreta, Ghana, Kreta, Ghana. IIIHHHH.


Kommentarer
Postat av: mmoa

hahaha, man är ju bara lagom röd

2009-08-10 @ 22:45:25
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: jens

Fina bilder! :D

och taseriöst hand om er där borta, jag kommer sakna er!

2009-08-10 @ 23:05:58
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, tänkte bara påminna er om min nya C-walk/dans video i det senaste inlägget och att jag vill ha just DIN åsikt! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/july/every-night-until-we-reach-our-goal.html#comment

2009-08-11 @ 17:15:12

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0