allie crandell







Sjukt snygg tjej?
Synd att det inte var en själv på bilderna. Det kan man ju grina om. Men det tänker jag inte göra, inte nu iallafall. Det har jag inte tid med. Snart 7 och jag börjar redan planera natten. Ska se film innan jag slocknar. Duscha först. Idag har jag jobbat, snurrat runt på stan, hittat bikini, tänkt köpa bikini, tänkt växla pengar, upptäckt att banken var stängd, surat, träffat Cornelia, slutat sura, medverkat vid tagning av passfotografier, hamnat på nyrenoverade donken, druckit jordgubbs-milkshake, ätit pommes, kört hem via stan, ätit middag och hamnat här. Ungefär så. Imorgon ska jag köpa den där bikinin och växla dom där pengarna. Ytterligare ett steg närmare kreta. För nu är det endast 8 dagar kvar. Nyss var det 100. Nu 8. Ingenting. En vecka + en dag. 192 timmar. Ja ni fattar. Kommer jag kunna sova sista natten? Nej. Kommer jag vara spyfärdig när vi är på väg till arlanda? Ja, förmodligen mest utav åksjuka (bussar). ÅTTA!

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0