allt och ingenting









Drog en waynare idag. Grekisksallad och jag måste säga att grekiska salladen är bättre i sverige än vad den faktiskt är i grekland. måste bero på att det är mer innehåll här i sverige? Mitt fina sällskap var min fina vän Cornelia. vi insåg att vi saknar greece för mycket. funderade på att ta bussen till arlanda. jag har ju finaste muggen iallafall. gissa om leendet växte när jag insåg att Chania hade starbucks. har försökt beställt muggen sen jag kom hem från usa och nu hittade jag den. väldigt trevligt! lördagskvällen ska spenderas i min säng, tittandes på film och äta mitt godis. hallelujah

Kommentarer
Postat av: jens

jag vill också ha ju! :c

2009-08-22 @ 23:25:11
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0