Grekland, Kreta, 13/8-20/8

Just nu mår jag så i helsike bra. Om ungefär 3 timmar åker jag till västerås för att spendera natten hos cornelia. Om ungefär 11,5 timme går bussen till arlanda och sen är vi på riktigt på väg till Kreta. Grekland. Bara vi fyra tjejer. Underbart. Jag har hört rykten om makeover för rummet och ett besök på ikea när jag är borta. Jag är så lycklig jag kan bli. Och nervös som tusan. Jag håller tummarna för Thea, som besökte vårdcentralen för ungeför en timme sedan på grund av kanske bihåleinflammation. Dagen innan vi åker. Jag ber för henne. Om lite mer än en vecka är jag hemma igen. 1 miljon gånger lyckligare och en miljard erfarenheter fullare. Vi kommer ha det bäst!




Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0