hemma. lever. nästan.

jag är hemma. och jag lever. Ville bara säga det, för den filuren som undrade. jag sitter förövrigt i mitt nya rum. det är otroligt. så otroligt fint. mina föräldrar känner mig rätt igenom. fotoväggen blev perfekt. mattan. gardinerna. sängtillbehören. alla prydnadsljus. lampan. filten. alla korgar. det är perfekt. jag står mina föräldrar i stor skuld, och genom detta ska jag nu, för all framtid, alltid hålla snyggt i mitt rum. någonting som kanske känns litet för många. men inte för mig. jag ska hålla reda.

grekland. kreta. jag vet inte vart jag ska börja. jag är förtrollad, hur fånigt det än låter. vi har utnyttjat varje sekund till de bästa. vi har solat och vi har badat. vi har festar gärnet och träffat nya folk. vi bodde på världens mysigaste hotell med havsutsikt och bara ett steg ut till poolen. vi har beundrat solnedgången uppe på berget, på någon av restaurangerna. och det bästa, vi har gjort allt på egen hand. vi klarade oss. haha. även fast vi fick springa hit och dit, upp tidigt och isäng sent. men det gör inget. jag älskade varje sekund. Cornelia, Thea och Elvira. Ni är guld värda.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0