just let me hold you

jag har sovmorgon imorgon också. sitter och glor på adam brody förtillfället. undrar om det finns någon charmigare kille. tveksamt. adam brody. seth cohen. spelar ingen roll. ge mig vilken som. idag inhandlade jag mig en kalender, en rosa. inte riktigt det jag var ute efter. imorgon ska jag inhandla skor och vi ska börja på vårat projektarbete. kommer bli storslaget. jag vet knappt vad jag skriver just nu. kände att jag behövde skriva lite. röra lite på fingrarna. även fast pekfingret gör ont, som vanligt. någonting låter i mitt rum. jag ser ingenting. helmörkt förutom det lilla ljus dataskärmen bidrar med. jag tror jag ska tömma papperskorgen imorgon. gud vet vad som befinner sig i den. i helgen vill jag vara social. jag vill gå ut med mina vänner. jag hoppas på det. och jag ska förmodligen spendera ännu mer pengar i helgen, tillsammans med min mamma. jag tycker om att spendera, har jag någonsin sagt det?

Kommentarer
Postat av: cornelia

det blir absolut utgång:D:D

2009-09-01 @ 19:39:59
Postat av: ellinor

hejsan, vad händer hos dig då?:)

puss&kram.

2009-09-01 @ 19:50:08
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: ellinor

hejsan, vad händer hos dig då?:)

puss&kram.

2009-09-01 @ 19:50:33
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :) ♥

2009-09-01 @ 20:01:01
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0