my head's upsidedown

Sitter som skönast i sängen. hängandes över datorn. har som vanligt nyss sett film, denna gång 'Elisabethtown', himla mysig film. har en massa tankar idag känner jag. vet egentligen inte hur dom lyder eller var dom kommer ifrån, men jag känner att dom är där. känner mig mystisk. känner inte igen mig själv. men det tar tid att veta vem man själv är, har jag hört. inte för att gå in alldeles för djupt på saken, det är jag för trött för. vad vill jag? vad vill jag egentligen åskadkomma med livet? vad är min mening med livet? vad ska jag göra, hur ska jag göra det och när? vart tar jag vägen efter gymnasiumet? högskolan? jobb? utomlands? hur vet jag vad som är bäst? hur väljer jag rätt val? hur vet jag att jag valt rätt?

huvudvärken blir endast värre. sluta tänka. leva i nuet.
det har jag gjort hitills och det har ju fungerar hyggligt.
jag vet inte om jag har funderat klart för kvällen eller inte.
jag tror inte det. kommer förmodligen inte kunna somna
på grund av det. kommer fortsätta fundera tills jag väl
somnar. första lektionen i morgon, matte c, med världens
underligaste lärare. det funderar jag också på. kommer jag
klara kursen med hans 'hjälp'? jag måste klara. måste. klara.
mitt schema är sjukt, helt sjukt. nästan inga lektioner alls.
vilken trea börjar halv 3 en tisdag? skönt men nästan läskigt.

jag måste sluta tänka.

Kommentarer
Postat av: jens

Vi ska klara matten. Tillsammans vännen!

2009-08-26 @ 16:16:28
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0