saying prayers for something perfect

sitter här igen. hur mycket jag än försöker att hålla mig borta ifrån datorn lyckas jag alltid hamna här i slutändan iallafall. sitter just nu med värsta gamnacken, täppt i nästan och hostar. min förkylning is back. jag har inte råd att bli sjuk. däremot har jag, frånochmed imorgon, råd att spendera lite pengar, då lönen äntligen faller in på kontot. det resulterar i en hel dag i stockholm på fredag, där vi även ska träffa vår vännina. jag ska "shoppa without no limit", ett par ord jag på senaste tiden har börjat tycka väldigt mycket om. jag ska inhandla allt till hösten, det vill säga det jag hittar. vi ska crasha stockholms secondhand butiker och vi ska spendera. pengar är inte till för att sparas, håller starkt fast vid detta. innan dess ska jag placera mig i min bäddade säng, surfa in på filmsidan, värja en film, fylla starbucksmuggen med varmt honungsvatten, göra mig en äggmacka och peppra på med nässpray. jag ska njuta av filmen och jag ska vakna frisk. det sistnämnda går väll sådär, speciellt när mamma ringer och berättar att hennes lilla patient drabbats av svininfluensan. spännande. jag tänker då inte dra på mig någon influensa.

och jag vill förövrigt tatuera mig, vilket jag tänker göra. Något litet, diskret och fint. Blir det inte en familjedag på lördag innehållande bio och middag, tänker jag följa med Jäspär till stockholm och tatueringsmässan.


Kommentarer
Postat av: jens

POPAGANDA DÅ!?

När jag bli 18 ska jag tatuera in "pappa" någonstans där det inte synd. "diskret & fint" liksom :p

2009-08-26 @ 22:19:36
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0