sick

jag blev sängliggandes idag och missade både mentorstiden och psykologin, som tydligen är tjejernas nya favorit. jag längtar efter att få höra mer. psykologin är ju den kurs jag längtat mest över så det glädjer mig att den verkar bra. saldot på kontot idag ligger på över 13 000, det känns bra, åh, otroligt bra. trots att jag är hemma idag ska jag iväg imorgon, mot hufudstaden. huvudvärkstabletterna och nässprayen gör mig sällskap i väskan. det är tråkigt att vara hemma. ligger bänkad i soffan. ingenting att titta på. jag tror jag ska duscha.

Kommentarer
Postat av: Jens

FREDRIK ÄR VÅR NYA FAVO!

Erik kan NÄSTAN slänga sig i väggen.

det här kommer bli bra!

sthlm blir ännu bättre

2009-08-27 @ 18:36:58
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0