IT'SMADEBYMOCCA

Jag har insett att artiklarna jag valt för min svenska analysering egentligen inte handlar om samma sak, det vill säga att jag har gjort ungefär hela uppgiften felaktig.
Jag insåg när jag tidigare idag tonade håret att färgen visst tog slut lite tidigare än vad jag trodde.
Jag har insett att det nästan går att vara förälskad i ett par skor som egentligen inte ens är urfina.
Jag har insett att jag har så mycket att göra att jag lika gärna kan ta det lugnt.
Jag har insett att gymnasiumet snart är över att om min resa till USA ska bli av, så måste jag ta tag i ansökan.
Jag har insett att jag total älskar min nya felefån (mobilen).
Jag har insett att det är julafton om...2 veckor och 1 dag och jag har nada julklappar att dela ut.
Jag har även insett att jag inte har några pengar, eftersom att jag är världens sämsta på att spara.
Jag har insett att det snart är fredag och att jag börjar bli en aning nervös.
Jag har insett att jag, innan jag somnar, oftast snackar med mig själv om hur morgondagens ska gå till.
Jag har insett att jag ändrar tycke för saker och ting hela tiden, vilket gör det svårt för mig att bestämma mig.
Jag har insett att jag borde träna mer och äta LITE mindre godis.

och, jag har insett att jag egentligen inte bryr mig någonting om de ovanstående.
jag behöver LOV.

Kommentarer
Postat av: jens

hahah, lilla människa. Tänk inte så jävla mycket!

2009-12-09 @ 18:10:29
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0