KAFFEUTANMJÖLK

Jag vill inte plugga och jag orkar inte plugga. Gick upp alldeles för sent idag, ett par timmar för sent. Jag borde plugga och jag ska, men inte just precis nu. Jag har en ansiktsmask och ett bubbelbad som lockar något fruktansvärt. Frågan är om jag orkar bada? Halv 3 på en söndag? Jag tror vi ska leta julgran idag. Det är mysigt. Det är lite snö ute och det är halv mysigt. Jag gillar inte regn och jag gillar inte "lite" snö. Ska det vara så ska det vara. Som i fjällen. Snö överallt. Jag vill till fjällen. Vill åka skidor. Men istället är jag kattvakt, vilken snäll familjemedlem man är. Idag har jag blockat men hoppas även på en inloggning. Så jag kan fråga. Bara fråga lite snällt. Fråga varför. Hur.

jag ska tydligen köra till granshoppingen.
trycker på mig glasögonen. hejs.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0