MELLANDAGSREA

Jag skriver i denna stund, endast för min vän Jessicas skull. Jag har egentligen ingenting att skriva om och skrivlusten ligger på minus miljonen. Jag har ingen kamerasladd för tillfället (kan beror på att syster använder min av någon anledning och nu kan jag verkligen inte hitta den). Ett inlägg utan bilder är egentligen tråkigt, även om bilden i sig inte är speciellt betydelsefull. Det är lättare att ta sig igenom en text om texten har tillhörande bilder. Helheten blir roligare. Jag ska nu alltså försöka skriva utan att publicera bilder.

Jag spenderade dagen i Eskilstuna för att kika igenom rean. Hem kommer jag med endast en tshirt och 70 kronor fattigare. Jag är värdelös. Helgen har bjudit på en galet rolig utgång, en ny tv och en hel del mariospelande.

Äh jag orkar inte skriva mer nu. Jag säger ju det Jessica -jag är värdelös.

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är verkligen inte värdelös! :D

Speciellt inte när du publicerar ett inlägg bara för min skull. Är man en trogen läsare så är man, och då vill man ha mer hela tiden!

2009-12-27 @ 23:32:58
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0