UNDERHÅLLNING/ANNA ANKA

En lugn helg avklarad, så himla skönt. Nu slänger jag mig i sängen tillsammans med lite choklad och en öm kyss. Om 4 dagar är det julafton och på tisdag inhandlar jag mina två sista klappar. Jag är taggad och redo för julafton och en trevlig utgång med tjejerna dagen efter. Jag älskar lov och jag längtar redan till sommarlovet. Eller sommaren, för ett lov blir det ju egentligen inte. Jag tror jag har ett hårstrå i halsen, för den som är intresserad. Jag är jävligt lakritssugen och hoppas jag klarar av att se hela filmen och inte somna vid 1 och vakna vid 3. Fast jag blev glad när jag vaknade iallafall.

Jag säger som mamma; Vilken bitch hon är.
Anna Anka.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0