URFUNKTION

Just nu vill jag spy på allting. Jag har alldeles för mycket att göra. Varför? Jo, för att jag är kung på skjuta upp saker till sista sekund. Ändå tycker jag att jag pluggar väldigt mycket under veckorna. Vad tusan gör jag för fel? Bröllopstalet tills imorgon är inte klart och jag kommer därför att vara sjukskriven på morgondagens svenska lektion. Jag får mer eller mindre skylla mig själv. Något internet har jag inte heller. Om jag ska vara ärlig tror jag att jag lät mina aggressioner gå ut lite väl för hårt på mitt stackars usb-internet. Nu fungerar det inte överhuvudtaget och jag sitter med mammas data till höger och min egen till vänster. För att kunna skriva på min egen men hitta faktan på mammas. Internationell Ekonomi är ikväll högst prioriterad då jag måste bevisa för Erik att jag kan någonting.

skärpning rebecka!
kommer inte tillbaka förrän efter helgen.
jag studerar.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0