06.15

Börjar om 45 minuter. Vart uppe i 45 minuter och pigg som en lärka, eller inte. Vaknade och kallsvettades, kändes som feber. Hade nästan hoppats, bara få sova ut en dag. Men jag blir pigg när jag väl är där och hinner inte bli trött föränn jag är hemma. Och igår blev jag erbjuden helgjobb när skolan börjat, hur kul är inte det? Någon helg i månaden, räcker gott och väl. Blir ett besök till ikea efter jobbet, var ett bra tag sedan. Blir som ett barn på julafton när jag virrar omkring där. Förstår absolut inte varför...


Kommentarer
Postat av: Jens

Åh, jobb när skolan dragit igång! Nu jävlar blev jag verkligen avis. Jag känner att det är dags för Jessica Lindqvist att kanske börja kolla igenom sitt CV och sedan kasta sig ut för att leta jobb. Förövrigt, vem fan gillar inte att skutta omkring inne på IKEA? :D

2009-07-16 @ 11:19:18
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0