det värsta med att åka iväg



Väskan är ju gigantisk och ändå är den asfull. Vad gör jag för fel? Och hur tusan ska jag få ner det jag inte packat ner än? Hypertung är den också, förhoppningsvis behöver jag inte släpa på den alltför mycket. Jessica och Sofi kommer hit om någon timme, vi ska käka, sova och tagga inför morgondagen. 4 timmars bussresa och det låter toppen. Bussresor är roliga, när åksjuketabletter finns nära till hands, vilket dom inte gör nu när familjen är i spanien. Vädret är verkligen piss och jag hoppas inte det kommer regna exakt varje dag. Så mycket regnkläder har jag inte ens hemma. Jag har tshirtar i massor och funderar på om jag borde packa ur någon, så jag får plats med maten jag hade tänkt att ta med mig. Jessica ska minsann hjälpa mig. Vi kör på en rensning @ my place.

ETT

Kommentarer
Postat av: jessica

HULTSFRED! och ompckning äger!

2009-07-06 @ 22:14:46
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0