några minuter i

jag börjar redan få panik över att jag snart måste sova. När klockan börjar närma sig nio tycker jag nuförtiden att klockan då är sent. Jag vill ligga i säng klockan nio, så jag kan läsa i min hypergrymmaasfina nya bok. Är jag lite nördig? Jag var inte hungrig för två sekunder sen, men så fort jag började skriva blev jag hungrig. Minst lilla ansträning och det är kört. Sen tänker jag aldrig mer vandra omkring på Ikea efter 5snåret med mamma och pappa. Tre stora viljor som ska igenom. Irritation som slutade med att vi alla var tvungna att äta middag på där, för att få upp humöret. I helgen blir det nytt badrum ohyes. Imorgon är det också helg och slut på sista veckan. Jag ska träffa mr. J och planera inför lördagen.

bara någon minut kvar, godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: jens

du sover så tidigt att vi inte ens hinner prata på msn längre. Du är en skit.

2009-07-17 @ 01:13:14
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0