turn out so beautiful


Precis, jag har gått och skaffat mig linser. Någonting jag verkligen rekommenderar för den som funderar. Jag ser som en kung, utan glasögon (!) Nu förstår jag också varför jag inte riktigt fick linsen rent, hade jag rena fingrar? Nej. Håriga och allt. Av katten. Ingen naturlig hårväxt på fingrarna här inte. Nästan hälften gjord nu, på jobbet. Trött på morgonen men inte så trött på kvällen. Igår somnade jag nio. Börjar få panik när klockan närmar sig senare, vilket den gjort idag. Imponerad är jag fortfarande. Jesper besökte mig förut, han cyklade hit. Från skogstorp till kvicksund. På 36 minuter. Varken jag eller pappa förstår hur han lyckades med det. Men duktig är han. Och oerhört alert. Vilket får mig att tänka på min egen träning. Vilken träning? Den jag intalat mig själv om att den ska utföras minst 3 gånger i veckan som jag inte ens har börjat med. Satsar på beach 10 tror jag. 2010. 10 lät lite konstigt. Student 2010. Student 10. Måste klura ut en bättre lösning. Ska sova på det. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mmmosi

vad kostade linserna hörru?

2009-07-22 @ 22:45:12
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: jens

Välkommen in i linsvärlden darling! :D

jag har lösningen: student 01 :'D

förresten så saknar jag dig.

en jäävla massa också :c

2009-07-24 @ 12:17:57
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0