väl hemma.







Jag är hemma och jag lever. Om någon ville veta. Jag har haft några av det härligaste dagarna i mitt liv. Jag är nuförtiden otroligt trött. Men det hör till och det var det värt. Jag har upplevt både peace&love och hultsfred, och jag måste säga att den sistämnda var snäppet bättre. Trots att vädret var bland det sämsta man upplevt. Imorse gav jag mig själv ett brustet hjärta. Jag klippte av både h-bandet, p&l-bandet och mitt fina djufadder band. Det kändes jobbigt, det erskänner jag. Dock tänker jag syfast dom när jag slutat jobba. Första dagen idag och jag är redan helt slut. Kommer nu börja 07.00 varje dag vilket resulterar i att jag kommer kliva upp strax över 5 på mornarna och att jag kommer sluta vid 3. På fredagar slutar jag däremot vid 1, gladare kan jag inte bli. Sängen väntar tillsammans med en film, nu är jag otroligt trött i fingrarna också. Göra matlådan får jag inte glömma. Mycket att tänka på. Godnatt.

det sög att jag inte hade tillgång till kamera under festivalen.

Kommentarer
Postat av: jess

det var en bra vecka.

2009-07-14 @ 03:14:33
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0