Your head is aching

Hellu där. Inaktiv under helgen, har faktiskt haft bättre saker för mig än att sitta vid datorn, för en gångsskull. Vi besökte strängnäs och dragracet i lördags, jag och jesper. Vi gled runt med hans bil, sötingen. Jag gillar den. Jag var hemma ungefär en kvart på lördagen, endast för att hämta nya kläder. Idag gick vi upp och åkte till sthlm. Äntligen. Gröna Lund. Jag, jesper, hans syskon och kompisar. Vi åkte från eskilstuna klockan 10 men klev inte innanför gröna lunds portar innan halv 2. Hur vi lyckades med det vet jag verkligen inte. Men det slutade mycket bra iallafall. Alldeles för mycket läsk och några åkta attraktioner alldeles för nära inpå lunchen. Den nya, insane var bokstavligen insane, men oj så spännande. Jag tror nästan jag kommer vara lite hes imorgon. Jag skulle iallafall inte vara förvånad. My camera är kvar i skogstorp vilket gör att det inte blir mycket till bilder idag heller. När jag kom hade pappa gjort om badrummet. Bytit ut skåp, tagit bort luckor och fixat bänken. Tillochmed en matta ligger nu placerad på golvet. Jag gillar det. Jag gillar inte att klockan närmar sig tio och jag ska upp som vanligt vid 5 imorgon. 3 veckor kvar. Och i helgen blir det utgång, förmodligen i Etuna. Jag ska ta mig ett snack med folket. Det känns jobbigt att jag inte fick träffa tjejerna i helgen, men jag hoppas att vi kanske kan dra till med en eftermiddagsfika under veckan. Vad sägs?

Cuz I love the way you say good morning.

Kommentarer
Postat av: jens

jens saknar sin bebb.

och sitt gäng!

2009-07-19 @ 21:54:16
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0