feel like they're talking in a language I don't speak

Typ fjärde inlägget idag. Märks det att jag har tråkigt? Nu behöver jag inte oroa mig längre, det ringde nyss på dörren och jag nu är jag säker på att människan lever. Jag har duschat, städat rummet, hällt upp godiset i en skål och bytt underlakan (?). Besöket kommer tillbaka nämnligen. Jag tror jag ska crascha framför that '70s show först, bli lite trött och inte vara så hyperaktiv. Min kväll har tillbringats på ena sidan av det nyköpta badmintonnätet med en syster eller lillebror på andra. Jag vann. Båda gångerna.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag önskar Rebecka en mycket mysig kväll!

2009-06-28 @ 00:08:48
URL: http://emsmess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0