We'll make it, i swear

Som sagt, vad gör man när klockan närmar sig tre, 'that '70s show' funkar inte och bristen på sysselsättning är som störst? - Jo, man fixar sig en ny blogg, som jag råkade göra igår. Omväxling är bra. Trots min sena natt gick jag upp tidigt. Jag har dammsugit och tvättat. Lärt mig att tvätta. Dagens gäster kommer tidigare än vad jag trodde, vilket gör att jag får skynda mig en aning. Måste få bort de sista stökiga. Så jag slipper höra klagomål på dagens städning. Idag ska jag vara social och trevlig för en gångs skull. Jag ska inte stänga in mig i rummet och vara tråkig som vanligt. Jag ska sno min brors nya playstation Portable och jag ska klå min familj i badminton.

en två tre fyra fem sex sju åtta nio TIO

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0