Like these autumn leaves I dont have nothing to hold

Tänka sig att en person kan föda 8 bebisar samtidigt. Tycker det låter helt otroligt. Åttlingar. Sitter och ser på dokumentären om åttlingsmamman. Dock hade hon redan sex barn innan, det vill säga att hon nu har fjorton stycken. Utan en pappa i bilden. Stabilt. Idag fick jag mig frågan på ridningen; Vad ska du göra efter gymnasiet då Rebecka? Har du inte redan kommit på det så är det ju verkligen dags att fundera. Som om jag inte hört det förut, tackar som frågar. Vad ska jag göra? Plugga direkt. Jobba. Utomlands. Det sista ligger varmast till. Vad som helst. Jag vill bara bort ifrån Sverige. Då är jag nöjd.


Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0