BEHÖVER ÄTA

Vill tacka mina vänner för en helgrym studentkryssning. Nu är klockan över 3 och jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen. Kör upp en vinflaska under näsan på mig och jag lovar att kräkas. Att vara bakis är överskattat. Jag har mått bättre men det var det värt. 1500 kronor fattigare men man tar bara studenten en gång. Nu är jag hungrig som få men är egentligen inte sugen på någonting ätbart. Vill ha choklad. Först ska jag nog sova någon timme till och leta efter bilder från gårkvällen.

Puss på er tjejer.
och på pappa som fyller 46 bast idag ♥

Kommentarer
Postat av: jensiess

tack som fan för en fin kryssning, jag hade askul! :D

pusss på dig vännen, och hälsa björnen :)

2010-04-08 @ 15:19:18
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Thea

lägg upp bilder din jävel :) <3

2010-04-11 @ 14:11:39

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0