BETTER TOGETHER

h-hola. Jag har egentligen ingenting att skriva överhuvudtaget förutom att jag gäspar som en apa och har ont i min högra halsmandel. Jag fruktar en halsfluss medans jag gäspar. Sjukt trött. Fast inte i kroppen. Skulle kunna springa ett maraton eller liknande (aa jo visst..), men huvudet säger klart nej. Jösses så trött jag är. Vad ska man skriva nu då? Jag har ju redan berättat hur trött jag är och jag stryker "idag har jag..." för det finns ju ingenting tråkigare att läsa om än det (har jag hört, kan själv tycka det är lite skoj). Idag hissar jag Miss Montazami som jag gör efter varje avsnitt utan SHF. Jag gäspar och känner hur jag dras mot sängen. Om två veckor är det bal och vi har bokat håruppsättning. Vi har bokat limo och jag ska hämta balklänningen på onsdag.

Så är det.
Nu tappade jag humöret för att skriva igen.
Har inga bilder överhuvudtaget att visa så
jag struntar i det (idag igen).

Fan vad tråkig jag är.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0