HE'S JUST A THING

jag tror inte att jag nämnt det ännu (hur jag nu kan ha glömt det) men jag har inhandlat mig en peace and love biljett. Alltså är min sommar fullbordad och jag behöver nu inte oroa mig över vad jag ska göra. Inatt drömde jag om USA. På flyget dit ramlar jag ut ur flygplanet eftersom att planet saknade väggar. Jag dog alltså. Fast inte bokstavligen eftersom jag vandrade runt på gatorna i Stockholm och funderade på vad jag skulle säga till mina föräldrar. Andra sekunden står jag på Arlanda igen och en man berättar för mig att jag fått en andra chans i livet. Jätte underligt. Jag flög iallafall till USA, New York tillsammans med tjejerna. Vi strosade runt på Manhattans gator och bodde i lyxvåning. Sjukt. Att jag först dog och sen "fick en andra chans", hur ska man tolka den drömmen?

Söndag. Plugga.
Om mindre än två månader kmr den här bloggen att vara igentäppt med bilder.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0