När ska vi göra mod av sorgen och börja agera

Om ni frågar mig har jag haft mig en skydundran bra helg. Mycket tack vare att jag och cornelia har inhandlat (?) våra körkort. Fredagen spenderades långt ute på landet tillsammans med en grill, en bastu, en badtunna, alkohol och massa trevligt folk. Det blev en helschyst kväll. Lördagen spenderades även den inne i västerås. Spenderade en timme åt att "jobba" på mina vänners välgörenhetsgala. Så här i efterhand är både jag och Cornelia lite stolta över att vi hade Idol Jon mellan oss. Han gav oss båda goosebumps så att säga. Kvällen avslutades hemma hos västeråsaren efter lite tugg på cornettobar. Det är helger som dessa som får mig att verkligen tycka om helgerna. Jag har inte pluggat någonting så kanske ju bero på det också. Jag har bara kört en massa bil och umgåtts med dom jag älskar allra mest - mina tjejer.








- tack Boobie för bilderna ♥


Kommentarer
Postat av: boobie

inget att tack för BEBY <3

2010-04-26 @ 00:51:29
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Är det samuel som ligger däckad på toaletten? haha

2010-04-28 @ 18:50:21
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0