THE LATEST

Ont i huvudet. Trött. Deprimerad. Lat. Arg. Besviken. Jag har gjort högskoleprovet och nu är jag trött. Jag kommer hålla det slutgiltiga resultatet för mig själv. Inte ens mina föräldrar ska få veta. Just nu vill jag sova, har sovit halv dåligt den här veckan och nu känner jag att smällen kom, när jag sitter hemma, själv i fåtöljen, det är helt tyst (iförsej står tvn på) och familjen är i stockholm. Jag önskar att jag hade en egen lägenhet. Då hade jag lagat mat, tryckt ner mig i soffan, bjudit över tjejerna på ett (eller två) glas vin, dukat fint, hyrt en härlig film och ställt fram massvis med godsaker, ost och kex, frukt, godis, chips, dipp. Jag är sugen på att växa upp tror jag. Få ha mitt eget och vara ansvarig för det som är mitt. Jag ska skriva klart mitt Personliga Brev till USA och fixa in de sista bilderna till kollaget.

Jag är glad ändå.

Kommentarer
Postat av: jens

redo för att växa upp? vad är det jag läser?

Så du menar att du är redo att börja ta hand om alla viktiga biljetter och papper själv istället för att alltid ge dom till Cornelia?

hahah, puss på dig vännen <3<3

2010-04-10 @ 22:16:54
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0