Jag ser ljusen som tänts i parken vid Kungsholmens hamn

fashontoast / thekillingmoonconfused

Imorgon är det valborg och det ska regna. Alltid lika lägligt. Såg nyss en bild från förra årets valborg nere i Lund, där gick folk runt i linne och shorts. Kul att det ska regna och jag har förberett mig på både halsduk, vantar och tjocktröja. Förhoppningsvis bjuder Västerås på en fin brasa, så man iallafall kan känna värmen. Annars bjuder morgondagen på grillning inne i storstaden. Vi hoppas på förra årets repris, eller hur var det nu igen? För tillfället går jag igenom en massa bilder ifrån Ghana, om någon fin själ undrar. Vi ska hålla ett lite föredrag inför biståndstvåorna imorgon. Då ska en powerpoint göras. Ikväll slänger jag på mig skorna och åker ner till fotbollsplanen för att agera cheerleader åt min bror. Eller jag ska åtmindstone stå vid sidan av och hejja på han. Annars då? Jo, jag har inte pluggat sedan jag skrev mitt halvt deprimerande inlägg för någon dag sedan. Bra va?


Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0