Your head is aching

Blä. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; jag spyr på allt. Känns så sjukt stressigt med allt just nu. Naturkunskapen ska in på fredag, inte börjat på. Stort näringslära prov nästa fredag, inte börjat på + en miljon andra sega och skit tråkiga uppgifter jag har kvar att göra.

Idag planerade vi studenten tillsammans min familj. Vi blir förmodligen den enda familjen i Västerås som kommer ha studentmottagningen på lördagen istället eftersom att alla jobbar (+ bor i stockholm) på fredagen. Vilket betyder att jag kan åka när jag vill in till stan igen på kvällen, vilket gör mig glad. Om min kusin dock läser det här så förväntar jag mig att du står och hälsar på mig, inne i stan, när jag springer ut. Man vill ju iallafall att någon ska stå och ta emot en, annars vore det illa.

Förövrigt helt slut i händerna och nacken gör något så fruktansvärt ont.
Imorgon ska jag som vanligt svettas på gymmet alldeles för tidigt och
nu ska jag sova, vilket jag i vanligafall inte brukar göra föränn om
sisådär 1,5 timme. och jag vet egentligen inte vad jag skriver just nu,
har ni tröttnat och inte läser det jag nu skriver så förstår jag er.

i brist på annan sysselsättning menar jag.

Kommentarer
Postat av: jens

jag läser alltid, det vet du :)

2010-04-20 @ 23:19:55
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: kusin

Ja vi får väl se, är rädd för att jag har skolavslutning samma dag som du springer ut så jag, vi får helt enkelt se med tid och allt och sedan höras om det :)

grattis ännu en gång! PUSS

2010-04-22 @ 14:46:10

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0