where did you get that

1, Jag väntar fortfarande. 2, Jag vill inte vänta mer. 3, Jag vill åka snart. 4, Jag blir orolig för om jag verkligen kommer få en familj. Vill någon ha lilla mig?

Ni människor som är trogna nog och läser det jag skriver, får stå ut med att ordet "usa" kommer dyka upp ett par gånger inom samma inlägg. Min oro sköljer över mig och växer för varje dag som går utan en matchning. Jag borde få första nu i veckan.

Sak samma. Jag har haft en toppen helg. Iallafall i början på helgen. Helgens mitt kan jag gärna radera. Annars har jag inte mycket att säga. Som vanligt.


Kommentarer
Postat av: jens

jag gillar inte att läsa "usa" faktiskt. För varje gång påminns jag om att du inom en väldigt snar framtid kommer att lämna mig.



och vill ingen ha lilla dig så vill jag ha dig!

<3

2010-08-03 @ 15:03:40
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0