ALLDELES FÖR KALLT!

Börjat dagen med att befinna mig på tågstationen en timme innan tåget skulle gå. Självklart gick inte det tåg jag planerat att åka och sen var nästa tåg över en halvtimme försenat. Jag har fortfarande inte tinat upp och undrar om jag någonsin kommer att göra det. Jag har av någon anledning haft en riktigt dålig dag. Det enda positiva med dagen är jag sprang på min vän Thea på bussen hem. Henne har jag minsann saknat. Nu fryser jag igen och lägger ner det här med bloggandet för dagen.

Jag återkommer när värmen och humöret är åter tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Thea

Svar: Ja det gör vi. Jag vill inte sitta här hemma och ringa in 50 kronor. Jag vill dit. Jag vill hjälpa till. Jag vill hjälpa barnen och deras familjer. Jag kan göra vad som helst. Dom behöver ju hjäölp. Ja vi ska bli sånna. Satt och kollade på volantärarbeten man kunde göra igår. Fasnade för att åka till thailand och undervisa i engelska, men det fanns en massa saker att göra, kostar cirka 7000. Jag ska iväg sen!

2010-02-15 @ 19:56:33
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0