highlighter

Hur märks det att det är lov? Jo. Jag är sjuk.
Inatt la hela kroppen av, det vill säga mitt huvud, mitt vänstra öga, min vänstra näsborre, min vänstra käke och tänderna på vänstra överkäke. Vänster och vänster. Förstår inte vad det är för fel. Men ont gör det. Att jag även har feber känns som pricken över i:et. Jag tänkte plugga idag, men jag tvivlar på att jag kommer göra det. Ni hittar mig i soffan med en kopp te och tusen miljoner filtar. Jag ska försöka få pappa att blanda ihop lite godis åt mig när han åker och handlar. Det är ju lov förfan. Måste vara frisk på torsdag - 100 dagars festen. Tugga alvedon.

Mitt ljudkort fungerar. Dock fungerar tydligen inte voddler som kommer tillbaka den 8 mars. As dåligt.
Det droppar ute. Det är blött ute. Snön är på väg att försvinna. Det är plusgrader. Men det skulle bli
minusgrader i veckan? Så himla konstigt väder. Jag hänger inte med. Måste fortsätta städa. Jag hatar
huvudvärk. Vad är det för fel på mig?


Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0