Rosor är röda, violer är blå.


5 januari 2009-5 januari 2010. Kolla Cornelias långa hår. Ett år är egentligen inte speciellt långt, men gud var folk ändras. Tur att bilder går att lagra. Synd att det känns lite ovärt att skriva ut varenda bild man har, trots att man egentligen skulle vilja göra det. Jag vill ha varenda bild i handen, att sätta in i fotoalbum och kunna se om ett par år. Vad gör jag om datorn skulle crascha? Den lever sitt eget liv och vad gör jag om den en dag lägger av helt? Då försvinner alla bilder, alla mina 10 135 bilder jag själv har tagit. Ja, över 10 000 bilder och jag har inte ens en bra kamera. Snacka om många minnen. Jag måste 1, kolla billiga företag som skriver ut bilder och 2, önska mig en bärbar hårddisk.

Fredag. Lets dance med syster.

Kommentarer
Postat av: MOS

hahahah fy fan så man såg ut och hur fan kunde jag gå med den där jackan i januari? dags att växa upp kanske?



Förövrigt så har jag fått banne att man till och med måste bränna ut alla sina bilder på skiva. choffers externa hårddisk kraschade där hela hans liv låg. Men vem fan orkar bränna allt på skiva? (peppar peppar)

2010-02-06 @ 10:32:36
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0