R&D

Jag börjar starkt att tvivla på den här "hemma-själv" situationen. Jag tänkte, utan familjen hemma kommer jag förmodligen att få mycket gjort och jag kan laga sådan mat som jag verkligen vill ha. Jag klagar absolut inte på min mors mat, hon lagar den absolut bästa. Nu när jag inser att jag har legat i soffan sedan klockan nio imorse och endast ätit smörgåsar, tvivlar jag på att de resterande dagarna denna vecka kommer se annorlunda ut. Vilket det måste, eftersom jag har en aning arbeten att göra. Prioritering Rebecka, prioritering.

För de personer (jag) som anser att Paradise Hotels programledare Thilde Fröling vinner pris för årets torrboll till programledare, ska genast se på Rocky & Drago på ztv. Jösses så jag har skrattat. Vilken härlig brud.

Jag ska fortsätta min soffsittning, jag trivs rätt så bra här.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0