who makes the smaller things feel heavy


Mina (egentligen Elviras) älskade converse hittade äntligen hem till mig igen. Att jag självmant slängt ner dom i en påse och placerat dom i garaget bland allt skräp är ingenting jag har något minne av. Jag misstänker någon annan i familjen som kanske inte riktigt tyckte att dom total håliga skorna var speciellt snygga. Just nu vill jag ha vår/sommar, jeansshorts, tunna tröjor och solisar. Mina päron bokar semesterresa idag (kreta, chania!), det innebär ytterligare en vecka själv hemma. Men jag klagar inte. När dom åker har ju jag tagit studenten. Det är inte långt kvar. Studensflak måste fixas. Balklänning måste införskaffas/hyras och jag väntar på att den efterlängtade studentmössan ska anlända. Vi ska på studentkryssning. Sen åker jag och min vän till USA. Ett år. 365 dagar utan Sverige.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0