WITHTHEROOMINMYHAND

Jag har nu suttit på sängkanten i närmare en timme och endast läst bloggar. Jag både ogillar och gillar att snoka runt på andras bloggar, dom här lite mer kända och då pratar vi inte om Kissie och den ligan, helst utländska bloggar där folket är så snygg man bara kan bli. Man får blir lite avundsjuk ibland, problemet mer mig är att jag mer än ibland är avundsjuk på sådant folk. Det är precis kvällar som denna då jag mer än mest önskar att jag hade överdrivet mycket pengar, längre ben, smalare kropp, ett perfekt ansikte, det tjocka håret som alla tycks ha och speciellt skorna, kläderna och smyckena. Jag funderade på om jag skulle dra mig in till staden för att träna imorgon, men kom lika snabbt på att jag förmodligen inte kommer att orka, så jag planerar att göra detta tisdag eller onsdag istället. Skolan börjar ju trots allt på torsdag.

Kör ett litet topmodel maraton och ger upp för kvällen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Thea

svar: ABsolut fika! att inte blogga betyder däremot att jag lever, inte tvärt om, eller, a i detta fall iaf :P

2010-01-04 @ 02:04:03
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0