i haven't slept for decades

Nej inte har jag något att skriva. Egentligen. Det är helg. Jag har jobbat halva min tid. Jag har fikat och umgåtts med vänner. Det har vart sol, det har regnat. Det har spelats fin musik ur ipoden, min enda vän dom 25 minuterna i bilen på väg till jobbet. Trasig radio. Jag har promenerat, som jag har promenerat! Jag är just nu även på väg ut för en promenad. En långpromenad. Med grannen. Vi ska grilla, eller bara äta något. Jag känner mig sällskapssjuk, trots det att jag nyss duschat och ser riktigt hemsk ut. Jag använder inte min kamera så mycket som jag borde. Den åker med ikväll. Jag lämnar dig inte hemma igen baby.





Kommentarer
Postat av: jens

din jävla skitunge!

såndär klänning provade jag också! Den är toookfin.

Dock såg jag höggravid ut i den så jag köpte den aldrig :c

2010-07-24 @ 22:20:51
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0