Work work

Svar ja. Första dagen på jobbet och jag är mycket nöjd. Förutom det att jag kom till jobbet i jeans och svart tröja. Självklart spenderas dagen utomhus och gissa om det blev varmt. Att få jobba med barn var precis som jag trodde, underbart. Dom bryr sig inte om att jag är ny, utan jag är lika mycket "frööööken!" som den övriga ordinarie personalen. Vilket jag personligen inte har något emot. Idag har jag tjänat 487 kronor. Jag har kass timlön men det gör inte så mycket.

Jag vattnar som en galning. Den här veckan när familjen befinner sig på Kreta har jag ansvar för 2 saker. Katter och blommor. Jag lyckas rätt bra med katterna, men blommorna dessvärre slokar och har sig. Jag vattnar. Dom dör. Jag undrar om blommor kan återställa sig, efter det att dom har blivit torra? Om dom "mjuknar" upp efter lite vatten?

Jag älskar att verkligen få ta hand om mig själv. Jag tar hand om katter och om huset. Jag är helt själv och det är jätte skönt. Jag kan göra vad jag vill. Jag kan äta när jag vill, vad jag vill. Ikväll består middagen av apelsinjuice och kavjarsmörgås. Om ni ville veta. Nu vet jag inte vad jag ska skriva.


Kommentarer
Postat av: boobie

jag vill också leka med småglin!!!!!!

2010-07-12 @ 18:57:42
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0