11 juni

Jag har tagit studenten och i min hand har jag en canon eos 450D. Jag behöver väll inte förklara hur lycklig jag är? Gårdagen/kvällen var galen. Jag hade snuskigt roligt och jag älskar att jag fick uppleva det med så fina vänner som jag har. Sen att jag tappar förståndet i samband med alkohol är en annan sak, men kul hade jag och det är huvudsaken. Nu väntar jag på de 33 gäster som ska fira mig idag. Vi har inhandlat mat och gjort tårta. Jag är hungrig och på hypersocialt humör. Finns många fina själar att prata med under dagen. Förhoppningsvis kommer även mina 3 bästa kompisar över, beror kanske på hur de mår efter gårdagen.
Jag vill bara tala om igen att jag har tagit studenten. Jag har skålat på champangefrukosten, jag har skuttat runt i väntan på utspring, jag har sprungit ut framför allt folk och skrikit av glädje, jag har, tillsammans med övriga västerås studenten, sjungit studentsången och jag har dansat på studentflaket. Student student student. 2010. Jag har gråtit över farväl och jag har dansat tills fötterna försvann.

jag älskar er.
och jag har världens finaste lillasyster :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Önskar att jag hade haft tid och se er springa ut!

2010-06-12 @ 14:49:29
URL: http://enordgren.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0